Vi tilbyder intelligente og skræddersyede telefoniløsninger til dyrlæger og har erfaring med en lang række danske dyreklinikker. Løsningerne er fleksible og tager udgangspunkt i de særlige behov, en dyrlægeklinik kan have.
Med telefoni fra ipnordic bliver der aldrig meldt optaget, uanset hvor mange, der ringer til jer på samme tid. Alle kommer igennem til en personlig velkomsthilsen og har I travlt, bliver de præsenteret for et kø-system eller får mulighed for at lægge en besked – afhængigt af, hvad I ønsker.
Vi tilbyder en lang række funktioner, der kan effektivisere
telefonbetjeningen af jeres klienter, bl.a.:
- Beskeder om travlhed
- Åbningstidsmodul
- Viderestillinger
- Køer
- Tastevalg og valgmenuer
- Og meget mere
I får ubegrænset
antal beskedsvar ved fx kursus, møde eller frokost. Beskederne er nemme at
indtale og aktivere, og vi gør det også gerne for jer – gratis for alle ipnordic-kunder.
Med vores grafiske omstillingsbord har I det fulde overblik
over jeres telefoner og køer på PC’en. Når klienterne ringer ind vises både
navn og nummer og med integration til jeres journalsystem, vises også dyrets
journal på skærmen. Vi har integration til bl.a. NovaxVet, Provet Cloud
(tidl. Vetvision) og Vettigo.
Vi klarer også gerne opsætning af vagttelefon med
viderestilling til vagthavende dyrlæge, ligesom I kan få automatisk henvisning til
den vagthavende på helligdage. Derudover tilbyder vi også mobil-app, internet,
opsætning af hjemmearbejdsplads m.m.
Vi skræddersyer løsningen, så den passer til jeres behov og jeres
klinik – og med vores 24 timers support er vi altid klar til at hjælpe jer, når
I har brug for det.
Hovedsponsor